Przejdź do głównej zawartości

Fejm i hajs.

Tak. Znowu nie ma treningu, znowu jest lans.

Pamiętaj jednak, że dobry trening to nie milion ćwiczeń, ani nawet milion powtórzeń. Korzystaj z 5 prostych technik a "będzie Ci dane". Zdrowe, silne plecy to martwy ciąg. Piękne ręce i obręcz barkowa to press. Szczupły, podniesiony tyłek to swing. Płaski brzuch to snatch. Długie nogi w trójwymiarze to squat. Simple, but sinister. Jeżeli więc czekasz z treningiem "na trening", zapytaj siebie czy aby przypadkiem nie czekasz z życiem "na życie".

W planach na ten tydzień jest nakręcenie szkoleniówek kettlebell do indywidualnych treningów domowych. Świetna rzecz może z tego wyjść, chociaż trochę komercyjna z przyczyn wiadomych. Nie zamierzam rzucać "serduszkami" na lewo i prawo, zamierzam jednak nałożyć makijaż i nęcąco się uśmiechać. Wymóg rynkowy. Nie do każdego można dotrzeć poprzez strzelanie batem i chwytliwe: rusz dupę.

Za miesiąc od dziś, powinien ukazać się teledysk z moim skromnym udziałem (chcę oscara chcę oscara). Jeżeli dałam ciała, to będzie głośno. Na szczęście są różne fetysze i może akurat znajdzie się grono wielbicieli niskopodwoziowej galaretki pełznącej głową w dół po rurce. You never know.



Po więcej odwiedź https://www.facebook.com/pages/Pole-Dance-Zielona-Góra/. Nie zapomnij polubić.

Komentarze

  1. Nie będzie serduszek? Jaaa, wielka szkoda. : ((( :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Link do strony Pole Dance ZG nie działa.

    A co do teledysku to czekamy z niecierpliwością...

    OdpowiedzUsuń
  3. True fucking true, parę podstawowych ćwiczeń który każdy posiadacz kettla musi umieć na blachę a efekty murowane, dlatego zastanawiam się po co niektórzy kupują odważnik jeżeli nawet nie chcą zabrać się za podstawy tylko używaja go do trzymania w jakiś wykrokach, broń boże najdalej od snach-ów, press-ów nie mówiąc o highpull.

    Ranger wejdź na fb wpisz w wyszukiwarce pole dance i od razu wyskoczy Ci Angela.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam Twój blog przypadkiem, w sumie, szukając ćwiczeń na nogi. Pierwszy trening za mną- nie musisz nic mówić- Twój uśmiech motywuje, Twoje dyszenie motywuje:) Jakoś nie wierzę, że można zrobić trening bez kropelki potu.

    Zaczęłam czytać od najnowszych wpisów sięgając dalej i dalej:) Lubię się zmęczyć a Ty mi to oferujesz. Nie muszę poznawać miliona kroków, których kombinacja sprawia mi trudność za to skupiam się na właściwym wykonywaniu ćwiczenia.
    Zależy mi na zdrowych plecach, stres nieźle mi je spina; mocnych nogach bo moim celem na ten rok jest ciężka wyprawa górska; silnych ramionach, bo trzeba mieć na czym plecak dźwigać (no ok, ok- przytwierdzając plecak pasem biodrowym odciążam plecy i ramiona dość znacznie). Zależy mi na tym by na treningu skopać tyłki kilku kolegom, którzy na początku września- gdy zapisałam się do ich elitarnej grupy- czekali tylko na to, aż wymięknę.
    Nie wierzę w męskie i damskie sporty, nie uważam, że pewnych rzeczy mi nie wypada bo jestem kobietą. Wszyscy jesteśmy ludźmi.

    Doktorat z mechaniki też zrobię, a co mi tam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, Angela ale przypakowałaś ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O_o [z wrażenia zbieram szczenę z podłogi] chyba długo mnie tu nie było... ;)

    OdpowiedzUsuń

Publikowanie komentarza

Popularne posty z tego bloga

Kettlebell Planet - czyli pdfy treningowe

Jako, że czytamy się w Nowym Roku, wypadało by zacząć cisnąć reklamę nowego pdf'a Angeli i wspomnieć coś o PowerWorkout Premium (tak, drodzy czytelnicy, temat odkopany!). Azaliż jednak jest tak, że zima Angelę w ciula zrobiła i.. sesja zdjęciowa nie nastąpiła z braku śniegu (a zimówki założone..). Nie, że narzekam, iż nie jest mokro, pizgająco i ślisko. Taka bardzo późna jesień mi bardzo odpowiada, jako iż wyszło z testów klinicznych, iż.. uczulona jestem na ciepło.

Tak. Bycie zimną suczą nagle nabrało cech medycznych.



Zanim ucieszę Wasze pyski nowymi odcinkami treningowymi, wyjaśnię sprawę nowego PDF'a. Zatem. Nowy pdf sobie czeka na uzupełnienie graficzne.

...i skoro jest to już trzeci wytwór mojej zawodowej wyobraźni (kiedyś mi wepchną te słowa w twarz coś czuję), mogę rzucić nieco światła na większy projekt, jaki planowany jest od dwóch już lat. Ma on nawet swoją nazwę, bo kobiety nie mogą się oprzeć nazewnictwu od czasów biblijnych.

Kettlebell Planet.
Taadaaaaam! Bosz jak…

Dupka jak orzeszek, twarz jak rozdeptana pizza

Za każdym razem jak zaczyna grozić blogowi zadęcie profesjonalizmu, zaczynam pisać o pierdołach. Tak, to celowe. Podobno tak się utrzymuje uwagę co płochliwszych rybek w Sieci. Co by jednak nie mówić o temacie, jest on istotny dla kontynuacji gatunku. A przecież budowanie silniejszych, sprawniejszych i ponętniejszych fizycznie ciał nie może obyć się bez wyjściowego pyska. Nawet, gdy stanowi on sam w sobie zaprzeczenie stereotypowego pojęcia piękna.

Znowu będzie z autopsji, bo na innych ludziach możliwości eksperymentowania mam ograniczone.

Za każdym razem, jak zgłaszałam aptekarzom/kosmetyczkom/doradczyniom sklepowym ciągły problem z cerą - uporczywym trądzikiem - doradzano mi dwie rzeczy:

1. Poczekaj aż minie ci faza dojrzewania.

2. Musisz myć twarz rano i wieczorem.

Seriously.

SERIOUSLY.

Rozumiem, że moja fizjonomia może budzić lekkie wątpliwości co do mojej inteligencji i nie zaprzeczam, że mam swoje dni, gdzie wszystko co wychodzi z moich ust przypomina o tym, że kolor włosów jest…

Kettlebell nie dla każdego - o sylwetkach trenujących kobiet.

Zdaje się, że swojego czasu Internety zasypane były mniej lub bardziej obszernymi materiałami w temacie, jak zmienia się kobieca sylwetka pod wpływem ciężarów. Jako jednak, że nie ma obecnie naborów na grupy początkujące, poczułam się w pełni usprawiedliwiona podejmowaniem tego wątku - bez posądzania mnie o bezwzględne nagabywanie, tudzież zniechęcanie do ruszenia dupy w kierunku sportów siłowych.

Kettlebell nie są dla każdego. Są rzeczy, których się nie dowiesz przed rozpoczęciem treningów.

Ale to głównie wina skamląco-jęczących pizduniek, które nabawiają się przepukliny od przeszukiwania alliexpress czy innej dawandy, w poszukiwaniu nowych trendy legginsów podnoszących optycznie pośladki* *walcie się. Nie działają. Po prostu łatwiej jest mówić "żadne mięśnie Ci nie urosną", niż tłumaczyć podstawy biologii 19 lub.. 28-latce.

Wróćmy jednak do tematu przewodniego - czyli sadła na trenujących laskach, braku cycków i przerośniętych barach vel rozlewających się płetwach morświna.…