Przejdź do głównej zawartości

Jak sprawić by ludzie myśleli, że jesteś FIT



Toż to widać nagą gałką oczną, że..



..okrajanie moich życiowych przemyśleń wynikających ze spektakularnych anegdotek, którymi nie mogę się podzielić gdyż było by to zupełnie nie na temat, czyni mi krzywdę. Stąd męska decyzja, by wzbogacić tegoż bloga o nową zakładkę pt. LAJFSTAJL - gdzie znajdziecie tonę śmiechu, kilka życiowych mądrości, trochę złego parentingu, zdjęcia szatana, mnóstwo porad damsko-męskich dupę ratujących, wiele recenzji książek/filmów/gier/seriali/knajp/hoteli, epickich tekstów z warzywniaka i.. co tylko mi w życiu wypadnie.

WHY?

Bo mam fajne życie - nie dzięki szczęściu, nie dzięki przypadkowi - lecz zupełnie celowo i z rozmysłem. Jeżeli więc chcesz poczytać o pokrewnej duszy, która ma comedy central live każdego dnia - będziesz zaglądać. Jeżeli nie masz fajnego życia - może uda mi się przekonać Cię do zmian, właśnie dzięki temu że zaglądniesz. Jeżeli natomiast kompletnie masz to w dupie - hello! nie będzie waliło Cię po oczach.

Anyway. 

Plan na dzisiaj, to wyeliminować bzdury świata fitnessu i zrobić 45 minut mocnego treningu, po którym poczujesz nie tylko, że żyjesz (zombie mode off) ale i że jesteś niezwyciężona.
SWING to odpowiedź na 99% Twoich problemów.

Żeby jednak zrobić ten trening poprawnie, sprawdź swoją technikę. Jeżeli jeszcze jej nie masz - masz świetną okazję do nauki. Dobra wiadomość dla wszystkich tych, co już słuchać mnie nie mogą - Waszym nauczycielem będzie dzisiaj Mirrrek ze Wschodniej Siły.





Przy okazji - człowiek ten organizuje Mistrzostwa Polski Kettlebell HardStyle, imprezę którą uświetniam swoją nieskromną osobą (głównie dlatego, że ma wyczesane nagrody warte podróży) (bajdełej, widziałam zawody sponsorowane przez pewną znaną firmę obuwniczą - nagrodą za 1wsze miejsce było.. 100zł. SERIOUSLY. WTF is wrong with you people?). Kategoria Amatorów w tym roku szykuje się naprawdę fajna, jako że będą startować zwykli zjadacze chleba - a ich walka jak i radość jest najszczersza, bo nie obciążona presją "co inni powiedzą".



HERE IS YOUR POISON! Dzisiaj piramida powtórzeń!

Czas: 40 minut (+rozgrzewka)

Ćwiczenia:

1. Martwy ciąg
2. Plank position (podpór na łokciach)
3. Swing

Rozpiska:
Zaczynamy od: 5 Martwych, 10 sekund plank, 5 Swing
6 Martwych, 15 sekund plank (ale nie ten hardstyle!), 6 Swing'ów
7 Martwych, 20 sekund plank, 7 Swing
Odpoczynek 45 sekund
8 Martwych, 25 sekund plank, 8 Swing
9 Martwych, 30 sekund plank, 9 Swing
10 Martwych, 35 sekund plank, 10 Swing
Odpoczynek 1 minuta
10 Martwych, 35 sekund plank, 10 Swing
9 Martwych, 30 sekund plank, 9 Swing
8 Martwych, 25 sekund plank, 8 Swing
Odpoczynek 45 sekund
7 Martwych, 20 sekund plank, 7 Swing
...etc

Po 1 takiej rundzie (w górę a potem w dół) zrób tyle przerwy ile potrzebujesz.

Zwróć DUŻĄ uwagę, by nie wisiały Ci biodra w podporze przodem i byś za każdym razem "wybijała" kettla w górę za pomocą bioder a nie rąk! Oddychaj podczas plank position swobodnie, bez podciśnienia. Ważne by pośladki były lekko spięte, a nogi złączone.

Zielona: Skończ kiedy dobijesz do 35 minuty, połóż się na plecach i dociągnij kolana do klatki piersiowej, uspokój oddech i przez 5 minut po prostu poleż. Miłego dnia! Ah, do treningu weź 8kg lub 12kg (możesz do martwego ciągu wziąć większy, a do swingu mniejszy)

Pomarańczowa: Skończ na 40 minucie. Stretching obowiązkowy. Kettel 12kg lub 16kg. (możesz do martwego ciągu wziąć większy, a do swingu mniejszy)

Czerwona: Skończ na 40 minucie - prawdopodobni zrobisz i tak więcej serii kettlem 16kg. Jeżeli wybierasz 20kg do swingów, to weź 24kg do martwego.

Enjoy!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kettle leczą - ale czy wszystko? Depresja w zawodzie Instruktora

Nie było mnie tak dawno, że zdążyłam zapomnieć loginu do konta (gdyby ktoś był bardzo ciekaw, to brzmi nie.zadawaj.głupich.pytań@gmail.com; poważnie). Głównie dlatego, że obiecałam sobie nie obciążać bloga swoim utyskiwaniem na ludzi/świat/przypadki losu, i pisać jedynie w klimacie stad-up'a o rzeczach ważnych i pouczających (ewentualnie o pierogach).

No i tym sposobem milion lat później, w odległej galaktyce...
Wszystko zaczęło się od przygotowań do mojej prelekcji na pewnej konferencji - a dokładnie, na składaniu materiałów do tematu "Top 10 błędów osób zaczynających utrzymywać się ze sportu". Nawiasem mówiąc, wyszło mi jakieś 2h monologu, więc czekam aż Marvel Studio złoży mi propozycję... no nieważne.

Jeden z podpunktów dość spektakularnie zajął moją głowę, a że klimat z pogranicza wstydliwych jak grzybica stóp - oczywiście, że się trochę nad nim rozwiodę, bo jestem Angela.

Errata: Pomimo czarnego humoru, który nieustannie mi dopisuje, niektórzy mogą mieć problem z prz…

Czy baby od kettli puchną wszerz?

Kettle w kraju rozwinęły się niczym strajki na wiosnę, ale... gdy przychodzi do mojego pisania na blogu, siadam i warczę tylko na monitor. Dalej BABY BOJĄ SIĘ CIĘŻARÓW i mają o tym ciulowe pojęcie.
Widzę pewien wpływ tekstów reklamowych i tworzenia scenariuszy do video pogadankowych (moją płodność widać na kanale YT: Ange z kawą na rurze szczególnie na playliście z Kawą) (jeżeli odpalicie te odcinki i mentalnie zamienicie słowo pole dance na kettlebell, macie pierdylion dobrego materiału!) (PIERDYLION!) na cele poprawy sytuacji świadomości kettlowej w Polsce. Naprawdę widzę, choć jestem małym kanałem informacyjnym bez poważniejszej liczby fanów...(tak, idź to zmień swoją subskybcją!)
Poprzez falę mody na kettle, trening siłowy zmieszał się z fitnessem - produkując bardzo popularny system treningu crossfitowego, czyli mocny wpierdol i zahasanie. Tym sposobem powstał twór, który owszem, wzmacnia, pomaga spalić kalorie, a jednocześnie... znacząco zwiększa masę mięśniową kobiet.
I pisze …

Gratulujemy jesteś zwycięzcą! Teraz nam zapłać

Dawno mnie nie było, z przyczyn wszelakich (przyczyny te mają związek z tym, że jestem na 12stym miejscu w skali ŚWIATA ze swoim kanałem Iron Pole Dance na YT, wyprzedzając tym samym kilka niesamowitych gwiazd tego sportu, przed którymi klękają miliony).

Ciul z tym, mam dla Was newsa. Nie będzie wycyzelowany, bo jak mam cyzelować, to znowu nic nie napiszę. Ok, do brzegu:
Wygrałam Jakiś Plebiscyt Publiczności!  Tylko muszę sobie za nagrodę zapłacić... - czyli jak Sępy na pomysł wpadły.

/Uwaga! Notka nie ma na celu zdyskredytowania żadnej działalności gospodarczej. Jest to tekst z gatunku PARODIUJĄCYCH zawierający spoilery pracy instruktora! notka ta adresowana do właścicieli klubów treningowych, ale pouczająca również dla ich bywalców. Jeżeli nie masz poczucia humoru lub życie odebrało Ci wiarę w ludzkość - zapraszamy na stronę www.idzgdzieindziej.pl /

A było tak...