Przejdź do głównej zawartości

Kobiety rowerki i mężczyźni dętki.

Ptaszki ćwierkają, że moje bicepsy są przedmiotem ożywionych dyskusji, jak nie przedmiotem sporu bądź wręcz potępienia. Btw. na dole znajdziecie video o tym "CO TO JEST CKB INTRO".

Sporej liczbie kobiet, moje ręce nigdy nie będą się podobać - kategoryzuję je, wcale nie złośliwie, jako "kobiety-rowerki". Fanki sportów, gdzie ręce broń cię batman nie pracują i "nie puchną". Gdzie nie ma najmniejszego zagrożenia, że ramiona staną się zbyt wielkie, masywne, nie kobiece.





To, że takie ręce potrafią wnieść dziecięcy wózek na trzecie piętro bez problemu, nie stanowi przynęty - bo w końcu, której babie marzy się tachanie wózka po schodach. Płaski brzuch z którego przystojny milioner może spić tequilę - to co innego. To już jest interesujące.

Są też i mężczyźni, a raczej chłopcy, dętki. Tacy, co to lubią zamknąć palce dłoni na bicepsie dziewczyny.

Niekoniecznie są to zawsze płazo-łajzy z małym przyrodzeniem i udem wielkości, nie przymierzając, mojego bicepsa. #zaczynasięhejting!  żart. Czasami to zwykli faceci, którzy "siłkę" widzą częściej niż w styczniu i we wrześniu.

Nie to jest piękne, co jest piękne - a co się komu podoba. Takie czasy. Jeżeli lubisz siebie - wszystko inne może Ci skoczyć. A zmieniać się pod czyjś gust..? Nie sądzę.

Mimo, iż moje bicepsy darzę niewątpliwą sympatią, chciałam niniejszym wyjaśnić.

Moje bicepsy NIE są tworem kettlowym.


Seriously. Przestań się martwić* *lub mieć nadzieję 


Moje dwa kiełbasiane szczęścia przybrały całe 2cm w obwodzie, na przestrzeni 4 lat. Czemu więc są takie duże? Tajemnica tkwi w pływaniu.

Zdarzyło mi się urodzić w rodzinie pływackiej. Wszyscy u mnie trzaskają pełne długości basenu na czas w celach rozrywkowych. Moje wakacje od małej kijanki polegały na ściganiu się z braćmi i ojcem przez jeziora (topiłam się całkiem poważnie w życiu 3 razy) a dzięki "delfinowi" mam teraz niesamowitą mobilność barków i ładną ich szerokość w proporcji do bioder (czyt. szerokiej dupy).

W pełni możesz więc również zrozumieć moje pukanie się w czoło, gdy słyszę, że na bolące plecy przepisuje się "basen".

Basen, podobnie jak jezioro, to dla mnie wcale nie duża wanna. To 25 metrów pod wodą w wieku 12 lat. To rozwalone nadgarstki o ścianę w stylu grzbietowym. To woda w mózgu przy zbyt szybko skręconych kozłach w kraulu i brak czucia w palcach przy stylu klasycznym.

To problem z opychaniem się jedzeniem, po maksymalnym wysiłku fizycznym w wieku gdy w niekontrolowany sposób rośnie Ci wszystko, prócz mózgu.

Anyway! Wiem, że lubicie zdjęcia "przed" i "po". Dlatego, skoro już i tak umarliście ze śmiechu widząc jak kura biega seriously - nevermore , prezentuje Wam swoje przed_kettlowe skrzydło. I'm loving it. zapewne będę przez to biegać po kawę do końca życia, ale nie mogłam się powstrzymać.



Po lewej mamy śliczny rozmiar 40 zmierzający długą prostą w stronę 42, okropne bóle pleców, drętwienie dłoni i stóp, początki zaawansowanych chomiczych policzków. Cycki też mamy!

Po prawej jest rozmiar 36 z powoli odznaczającym się powodem do robienia ciężkich przysiadów, mniejszy zarys drugiego podbródka, umiejętność poruszania wszystkimi kończynami bez bólu, szpagatowania, itp. I Darth Vader bez makeupu... będę biegać, wiem.

No. W każdym razie - łapsko to samo. Więc nie, nie obawiaj się, że od kettli będziesz miała taką łapę. Ta łapa już tam była (podobnież jak słusznej wielkości udko), gdy kettle weszły i pomogły odessać mnie z pierwszej i drugiej warstwy tłuszczu.

To była MOJA decyzja, by rozwinięty w młodości mięsień utrzymać w swej objętości - mnie naprawdę chude rączki się nie podobają. Moje ciało i mam prawo o nim decydować.

A w dzisiejszym odcinku - informacja prasowa o CKB INTRO. Szkolenie wywołuje masę pytań z Waszej strony, stąd gadająca głowa. Nie chciałam byście zasnęli, dlatego próbowałam streścić się maksymalnie.



Pamiętajcie, że INTRO to inny materiał niż szkolenie StrongFirst. Nie bójcie się go. Przybywajcie na dobrą kawę i słowo, do Iron Church.

Komentarze

  1. A mi się dzisiaj śniły moje,pięknie umięśnione plecy !
    Podobno sny się sprawdzają ;)
    Mi się wydaje,że miałaś trochę niedobrane buty do biegania ;)
    Poza tym uwierz,ogladałam setki filmików i nie ma chyba nikogo kto ładnie biega.
    No chyba,że Kilian Jornet,ale on skacze po górach,więc to się nie liczy ;)
    love !

    OdpowiedzUsuń
  2. ej, ja też zawsze miałam morświnie łapki i szerokie ramiona, zawsze silne, chcieli mnie pływaczką uczynić ale się nie dałam...a teraz po raz pierwszy (dzięki kettlom!) mięsień mój nie dość, że się powiększył - ale i wychynął spod topniejącego tłuszczu - obwody te same, a efekt wizualny? me gusta :D a jak się komuś nie podoba, cóż nie musi patrzeć, nie podtykam ludziom bicepsów pod nos - jeszcze...poczekam aż będą piękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jestem na etapie - PACZ NA BICA PACZ NA BICA! ;]
    Unikam tylko "skrzydełek" w bluzkach i sukienkach. Najładniejszy bic wygląda sflaczało w tym ustrojostwie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To są buty komandosa. Same biegają! ;}

    OdpowiedzUsuń
  5. Amen. Oczywiście wierzę, Ci bo sama poginam na basenie i syndrom za ciasnej pachy oraz wielkiego obwodu w "biuście" pojawił się u mnie właśnie jak intensywniej zaczęłam pływać :) Nie zauważyłam wzrostu łapki po 9 miesiącach kettli. Za to poprawę "chwytu wodnego", lepsze odbicie od ściany - owszem.
    Zresztą o ile dobrze pamiętam, to Twój braciszek ( którego znam jedynie z wody i chyba w życiu nie poznam jak zobaczę w ciuchach i bez okularków ) polecił mi właśnie kettle u Was :)
    Poza tym mam świetną radę dla osób, które nie lubią bicepsów u kobiet: "nie lubisz bicka ? to go sobie nie rób!" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pożyczam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio mówię do starego swojego: "taaakie zajebiste plecy bym chciała mieć"
    "Po co, przecież dupa ważna i płaski brzuch" - mówi.

    Ale to chyba z wiekiem przychodzi i pewnymi priorytetami...nie chce mi się tego sx packa robić, bo i tak w genach mam brzuch,ale mogę mieć fajne plecy, i łapę.

    Dzięki za film, dzięki za ost rozmowę, myślę,że ten film już wszystko uzmysłowi takim ludziom jak Ja. Co i jak ugryźć no i bardzo się cieszę,że ewoluujesz i stworzysz taką platformę. dla mnie bomba.
    great job Angela.

    OdpowiedzUsuń
  8. taaa, mnie też ciężko poznać jak jestem w cywilu, wyrwana ze swojego naturalnego instruktorskiego środowiska ;]
    "syndrom za ciasnej pachy" jest często związany z "efektem rozerwanych na plecach marynarek". trzeba uważać, ciuchy tak szybko ulegają dewaluacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mi się podobają Twoje ramiona! I moje też mi się podobają choć jakby je bardziej przypakować to chyba bardziej mi się będą podobały. Kiedyś wydawało mi się, że ja bieganie to miłość po życia kres, ale po 2 miesiącach mi przeszło, jednak dalej rozwijam swoją miłość do kettli i jakoś one mnie bardziej do siebie przekonują niż bieganie. Choć w sumie bieganie jest spoko - no ale nie dla mnie. Bezsensu człowiek biegnie, dupa za nim, męczy się godzinę czy tam półtorej ani tyłek od tego nie rośnie ani biceps, a jeść się potem chce przeokropnie.

    Niesamowicie lubię czytać Twoje wpisy, są takie zabawne, a jednocześnie mają w sobie prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się ze wszystkim w całej rozciągłości, oprócz tego, że 40 to rozmiar "wielorybi" (nie jest) albo, że na lewym zdjęciu widzimy tłuściutkiego morświna (ja nie widzę, widzę normalną babkę). A jeśli chodzi o bice... Moje, po 6 miesiącach kettlowania, są jakby "soczystsze" i generalnie sam biceps i triceps mogą być nieco większe w obwodzie. Są widoczne kiedy napinam mięśnie i wyraźnie wyczuwalne przy pomacaniu. Fakt, że z daleka chyba wyglądają na nieco grubsze niż wcześniej, ale generalnie cały kształt górnej polowy ciała się zmienia... Szczególnie podoba mi się zmiana w ramionach, które wcześniej miałam delikatne i okrągło- spadziste, a teraz są nieco szersze i bardziej kwadratowe, co wygląda lepiej i silniej. Pomijam już fakt, że dzięki kettlom zaczęłam się zdecydowanie mniej garbić... :) Cała moc kettli w tym, że działają na psychikę nie mniej niż na ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. yay!

    oczywiście nie twierdzę, że rozmiar 40 to już powoli problem. Tłuste 40 przy 160cm wzrostu i przy dwudziestce - to zaczyna być problem.
    Są centymetry zbitego ciała i są centymetry kluski.
    Poza tym wejdźmy do Bershki i sprawdźmy rozmiar 36 - robiony chyba dla chudej 12-latki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A pozwolę sobie jeszcze na pytanie natury praktycznej... Wczoraj zaczęłam wyzwanie 10 000 swingów z 16 kg kettlem i daję sobie radę dobrze z seriami po 10.15 i 25, ale muszę robić ok 3 kilkusekundowe przerwy w serii 50 swingów. Czy te krótkie przerwy (takie naprawdę minimini) bardzo psują trening czy też trenować jak trenuję i z czasem przerw będzie mniej? Do tej pory robiłam treningi z mniejszą ilością powtórzeń i przy 50 swingach drętwieją mi ręce, chociaż biodra i brzuch mają jeszcze parę, tak samo jak płuca

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz instruktora SF lub CKB który może sprawdzić Twoją technikę? Nie wiem jak wyglądasz, ale jeżeli nie masz bardzo silnego tyłka i nóg, to możliwe że wyciągasz swing rękoma, a nie biodrami.

    Pamiętaj, że filozofia SF mówi, że liczy się jakość - trenujemy tylko do powtórzenia które jest idealne, a nie do "porażki technicznej".

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że będzie profesjonalna platforma. To, co robisz w necie, zdecydowanie zasługuje na rozwój i krok do przodu. Tylko się cieszyć i gratulować. Tym bardziej, że ma się preorder przed sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje bajcepsy robią się naprawdę cudowne. To już nawet nie chodzi rozmiar, ponieważ w tle ładnie zarysowanego barku, prostej sylwetki, gdzie widać, że każdy mięsień znalazł w końcu swoje miejsce, rozmiar się nie liczy, ponieważ to jest rzeźba, SIŁA, MOC STRONG FIRST haha :P Jedziemy nie ma lipy.. Im większe tym lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój facet ostatnio przed lustrem porównywał, kto z nas ma większy biceps. W porównaniu do całości sylwetki, wyszło, że niestety, ale ja. Biedactwo autentycznie go nie cierpi, i marszczy czoło nawet jak się niewinnie przeciągam, czy napinam. Jakby to powiedzieć - kochanie, jak chcesz mieć dziewczynę z płaskim brzuchem i dużym tyłkiem, to musisz wziąć też w pakiecie 30cm w bicku. Gdzieś pomiędzy dupą a sztangą zawsze jest łapa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Padłam. :D "Gdzieś pomiędzy dupą a sztangą zawsze jest łapa". Napiszę se to na ścianie, bo jest prajslesem na miarę "Spadaj, dupociężarze!" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Cię, Twoje posty, Twój sarkazm i Twoją energię! Pamiętam, że swego czasu szukałam jakiegoś ciekawego sportowego bloga do poczytania, a niestety twórczość np. Pani Chodakowskiej do mnie nie przemiawia ; ) (z całym szacunkiem oczywiście, bo odwala kawał dobrej roboty! Motywuje mnóstwo kobiet, i dobrze, ale na mnie forma motywacji w stylu: "Kochana, super, dasz radę, wierzę w Ciebie" sprawia, że mam wrażenie się nad sobą porozczulać. Jakoś tak od dziecka miałam, potrzebowałam jasnych przekazów i stanowczości, to Twoje podejście w stylu "przestań pieprzyć tylko się rusz" sprawia, że faktycznie po prostu idęi robię swoje ; )).
    A co do tematu, pamiętam swoje początki na siłowni: cardio+brzuch. Absolutnie nic ponad to! Raz, przez przypadek poszłam na zajęcia z barami (ale to tylko dlatego, że nie wiedziałam, na czym polegają te zajęcia, gdybym wiedziała to oczywiście bym nie poszła : D ). Przez tydzień czułam, że się mniej garbię! I wtedy przekonałam się do innych form ćwiczeń niż tylko cardio + brzuch ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj! Jeszcze się zakochasz w kettlach, zobaczysz :]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Golizna i kettlebell - czyli dlaczego trenujemy na boso?

W odmętach internetów można znaleźć kilka ciekawych artykułów poruszających zagadnienie treningu stopy w bardzo profesjonalny sposób. Z życia jednak wiem, że popularność ich nie sięga ułamka procenta polskich sióstr śpiewających kolędy, dlatego postanowiłam przybliżyć temat w sposób krótszy i grubszy od jamnika w sweterku.

Mamy trening na Brazylijskie Pośladki, 6-Pak, Zestaw Dyskotekowy, Siłę Koksa, TurboSpalanie, Zwierzęcą Mobilność, czy Chińsko-Rosyjski Stretching. Mamy też Zdrowe Plecy, MDM bez dopłat, Skakanie Z Posikiwaniem, ŻygFit, Bieganie i Pedałowanie w Miejscu, i.... iiiiiiii odczepcie się, bo dobrze się bawię. *z treningiem stopy to się na jodze możesz spotkać, ale nie psuj mi flow

Stopy to odpowiednik i zawieszenia i opon w aucie. Olanie tego temat prowadzi do zakodowania złych wzorców ruchowych, słabej postawy i, nieuchronnie, bólu w różnych częściach ciała.

Nie widziałam jednak osobnego treningu na silne&niezależne stopy – choć może żyję w Ciemnogrodzie i zajęcia Sexy…

Kettlebell Planet - czyli pdfy treningowe

Jako, że czytamy się w Nowym Roku, wypadało by zacząć cisnąć reklamę nowego pdf'a Angeli i wspomnieć coś o PowerWorkout Premium (tak, drodzy czytelnicy, temat odkopany!). Azaliż jednak jest tak, że zima Angelę w ciula zrobiła i.. sesja zdjęciowa nie nastąpiła z braku śniegu (a zimówki założone..). Nie, że narzekam, iż nie jest mokro, pizgająco i ślisko. Taka bardzo późna jesień mi bardzo odpowiada, jako iż wyszło z testów klinicznych, iż.. uczulona jestem na ciepło.

Tak. Bycie zimną suczą nagle nabrało cech medycznych.



Zanim ucieszę Wasze pyski nowymi odcinkami treningowymi, wyjaśnię sprawę nowego PDF'a. Zatem. Nowy pdf sobie czeka na uzupełnienie graficzne.

...i skoro jest to już trzeci wytwór mojej zawodowej wyobraźni (kiedyś mi wepchną te słowa w twarz coś czuję), mogę rzucić nieco światła na większy projekt, jaki planowany jest od dwóch już lat. Ma on nawet swoją nazwę, bo kobiety nie mogą się oprzeć nazewnictwu od czasów biblijnych.

Kettlebell Planet.
Taadaaaaam! Bosz jak…

Old peoples kettlebells - notka geriatryczna o Tobie.

Czujesz boskie uniesienie i dodatkową moc, gdy jednocześnie z grupą machasz swingi. Tempo. Dźwięk. Masa. Oddech. Przekraczanie granic.

Odstawiasz kettla, symulujesz rozciąganie, myjesz się, przebierasz, żegnasz z ekipą. I umierasz w domu.

To starość Cię dogania.
Człowiek jest zwierzęciem stadnym. Nie bez powodu każda kultura na planecie ziemi (z wyjątkiem kultur bakterii) ma w swoich strukturach społecznych jako karę jakąś formę odizolowania jednostki od masy.  Więzienie, banicja, wykluczenie społeczne, etc. Chcemy się wyróżniać na tle innych, ale jednocześnie "przynależeć". Instynkt stadny pełną gębą odzywa się już na poziomie doboru partnera czy zwierzęcego towarzysza. Nic wiec dziwnego, ze zajęcia ruchowe w grupie cieszą się niesłabnącym powodzeniem.

Może nie czysto kettlowe, ale o tym zaraz. (jak jesteś tu tylko po trening, to znajdziesz go na końcu notki)

Czy to w grupie z jednym tempem, czy bardziej w stylu siłowni - ludzie chcą być widziani, że "mogą, i to ile!&…