Przejdź do głównej zawartości

Power Workout - trening dla CIEBIE!

Power Workout
- po raz pierwszy

w Polsce!


TYLKO W ZIELONEJ GÓRZE


Strona ta poświęcona jest treningom dla kobiet z odważnikami Kettlebells.


[nie wiesz co to?]


Znajdziesz tutaj zestawy ćwiczeń, które DZIAŁAJĄ.


[oszczędzisz swój czas i pieniądze]


Zmotywujemy Cię na treningu do pracy na 300%.


[sprawdź termin zajęć]


Jeżeli po trzech miesiącach nie zobaczysz obiecywanych efektów


- zwrócimy Ci pieniądze!


Zainteresowana?

Komentarze

  1. Dzień Dobry !
    Mam pytanie: Dlaczego Pani nieraz na filmach ćwiczy na boso ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dobrze że pytasz.
    Będzie o tym notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, swietne filmiki, super mi sie przy nich cwiczy :-) Bardzo podobaja mi sie cwiczenia z kettleball, niestety tu gdzie mieszkam , nie ma zadnego klubu,gdzie moge sie nauczyc jak poprawnie ich uzywac. Czy moglabym prosic o pare porad, tak, aby nie dorobic sie zadnej powaznej kontuzji cwiczac z domu ? Bylabym bardzo wdzieczna ,gdyby mogla Pani napisac na co zwracac uwage przy cwiczeniach z kettleball
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Cwiczenia rewelacyjne, zarazilam sie nimi :-) Czy istnieje mozliwosc dodania wszystkich filmikow do zakladki cwiczenia, tak aby byly w jednym miejscu ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno pytanko : co to sa PPS ,BB i odgiecia na brzuchu?

    OdpowiedzUsuń
  6. elektroniczne urządzenie, które pilnuje czasu między Ćwiczeniami.. co to takiego.. i gdzie mozna to kupic ..?

    OdpowiedzUsuń
  7. allegro - Gymboss - akurat na gwiazdkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trenujemy od 4 miesięcy street workout, i ten blog jest baaaardzo przydatny. Chcielibyśmy go opublikować na naszej stronie na facebooku, Workout Life, jeżeli się zgadasz proszę o odpowiedź na maila. Nie obrażę się, jeżeli opublikujesz też naszą stronkę. Pozdrawiamy!
    ~ Makapaka i Mała Mi

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy sa jakies cwiczenia na zwiekszenie obwodow ud i posladkow? Czy latwiej taki cel osiagnac cwiczac w domu, np. przysiady, czy lepiej isc na silownie. Jedyny obwod jaki chcialabym zmniejszyc to talia. Czy moglabys mi doradzic jakis trening na pelne uda i posladki bez tej lansowanej "seksownej" przerwy, i jak najwezsza talia?
    Czy latwiej mi bedzie osiagnac zamierzone efekty w cwiczac w domu, czy na silowni? Czy aeroby moga mi w tym pomoc, czy wrecz przeciwnie?
    Ostatnio mialam przerwe, ale wczesniej chodzilam na spinning, legs tums & bums (mieszkam w Anglii) i sporadycznie na basen. Od grudnia znowu bede mogla zadbac o siebie. Bardzo prosze o podpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko mi o obiektywizm, bo brzydzę się aerobami. Skoncentrowałabym się na treningu kulturystycznym, zwiększającym objętość mięśnia. Różne przysiady oddziałują na różne partie uda/pośladka, postaram się zamieścić na YT taki trening z rozpiską. Jeżeli masz ochotę wcześniej o tym poczytać (teorię treningu bodybuilding) polecam http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.asp. Znajdziesz tam trening na siłowni - ja z kolei nakręcę taki domowy.
    Co do talii, spróbuj tego - Combo 61

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię gdy kobiety mają pełne, umięśnione uda.
    Jak tam Asiu, jakieś postępy?

    OdpowiedzUsuń

Publikowanie komentarza

Popularne posty z tego bloga

Kettlebell Planet - czyli pdfy treningowe

Jako, że czytamy się w Nowym Roku, wypadało by zacząć cisnąć reklamę nowego pdf'a Angeli i wspomnieć coś o PowerWorkout Premium (tak, drodzy czytelnicy, temat odkopany!). Azaliż jednak jest tak, że zima Angelę w ciula zrobiła i.. sesja zdjęciowa nie nastąpiła z braku śniegu (a zimówki założone..). Nie, że narzekam, iż nie jest mokro, pizgająco i ślisko. Taka bardzo późna jesień mi bardzo odpowiada, jako iż wyszło z testów klinicznych, iż.. uczulona jestem na ciepło.

Tak. Bycie zimną suczą nagle nabrało cech medycznych.



Zanim ucieszę Wasze pyski nowymi odcinkami treningowymi, wyjaśnię sprawę nowego PDF'a. Zatem. Nowy pdf sobie czeka na uzupełnienie graficzne.

...i skoro jest to już trzeci wytwór mojej zawodowej wyobraźni (kiedyś mi wepchną te słowa w twarz coś czuję), mogę rzucić nieco światła na większy projekt, jaki planowany jest od dwóch już lat. Ma on nawet swoją nazwę, bo kobiety nie mogą się oprzeć nazewnictwu od czasów biblijnych.

Kettlebell Planet.
Taadaaaaam! Bosz jak…

Kettlebell nie dla każdego - o sylwetkach trenujących kobiet.

Zdaje się, że swojego czasu Internety zasypane były mniej lub bardziej obszernymi materiałami w temacie, jak zmienia się kobieca sylwetka pod wpływem ciężarów. Jako jednak, że nie ma obecnie naborów na grupy początkujące, poczułam się w pełni usprawiedliwiona podejmowaniem tego wątku - bez posądzania mnie o bezwzględne nagabywanie, tudzież zniechęcanie do ruszenia dupy w kierunku sportów siłowych.

Kettlebell nie są dla każdego. Są rzeczy, których się nie dowiesz przed rozpoczęciem treningów.

Ale to głównie wina skamląco-jęczących pizduniek, które nabawiają się przepukliny od przeszukiwania alliexpress czy innej dawandy, w poszukiwaniu nowych trendy legginsów podnoszących optycznie pośladki* *walcie się. Nie działają. Po prostu łatwiej jest mówić "żadne mięśnie Ci nie urosną", niż tłumaczyć podstawy biologii 19 lub.. 28-latce.

Wróćmy jednak do tematu przewodniego - czyli sadła na trenujących laskach, braku cycków i przerośniętych barach vel rozlewających się płetwach morświna.…

Dupka jak orzeszek, twarz jak rozdeptana pizza

Za każdym razem jak zaczyna grozić blogowi zadęcie profesjonalizmu, zaczynam pisać o pierdołach. Tak, to celowe. Podobno tak się utrzymuje uwagę co płochliwszych rybek w Sieci. Co by jednak nie mówić o temacie, jest on istotny dla kontynuacji gatunku. A przecież budowanie silniejszych, sprawniejszych i ponętniejszych fizycznie ciał nie może obyć się bez wyjściowego pyska. Nawet, gdy stanowi on sam w sobie zaprzeczenie stereotypowego pojęcia piękna.

Znowu będzie z autopsji, bo na innych ludziach możliwości eksperymentowania mam ograniczone.

Za każdym razem, jak zgłaszałam aptekarzom/kosmetyczkom/doradczyniom sklepowym ciągły problem z cerą - uporczywym trądzikiem - doradzano mi dwie rzeczy:

1. Poczekaj aż minie ci faza dojrzewania.

2. Musisz myć twarz rano i wieczorem.

Seriously.

SERIOUSLY.

Rozumiem, że moja fizjonomia może budzić lekkie wątpliwości co do mojej inteligencji i nie zaprzeczam, że mam swoje dni, gdzie wszystko co wychodzi z moich ust przypomina o tym, że kolor włosów jest…